Ombak tak akan berhenti menghempas pantai selagi ada angin yang tak pernah berhenti menghembus.

Tuesday, February 18, 2014

2014-Lagu Apa?

Aku. Bukan bangsa yang dengar radio sangat. Dengar pun cuma bila memandu sebagai halwa telinga dan juga penyendal kesunyian. Tapi biasanya, lagunya adalah lagu yang sama dan selalu berulang-ulang. Kalau sedap dan lirik bagus tidaklah mengapa. Aku tak kisah. Tu lagu Penglipurlara by Hazama tu. Lagu Hafiz juga. Lirik dia bagus. Lagu yang ada kualiti. Sedap je telinga aku dengar.

Tapi ada jugak yang tak best. Yang tahap ketidakbestannya cukup untuk buat aku tutup radio bila lagunya berkumandang. Yang peliknya, lagu yang aku menyampah tu lah yang keluar radio hari-hari. Siapalah yang minat lagu poyo tahap lagu rhyme kat tadika gitu? Puii..

Maaf ye akak merempan pulak pagi-pagi ni. Eh dah masuk tengahari rupanya.

Ps: tak nak sebut lagu apa sebab takut penyanyi dan peminatnya kecik hati. Tapi yang kelakarnya penyanyinya itu entah macam mana dia boleh tersesat, dia jadi follower aku di twitter. Siapa yang artis sebenarnya ni? Kuakuakua..

8 comments:

  1. Replies
    1. Aku dah sms ko. Hrp bpuas hati dgn jawapanku. Huhu

      Delete
  2. antara lagu yg annoying tp kerap dgr kat radio lagu er*y p*tra macam cantik macam comel tu..

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Yiyis, awok gi kat twitter kak. One of the follower tu adalah penyanyi itu.

      Delete
  4. lagu "aku suka dia" ke?

    hahhahahhah~ sebab lagu tu paling menyampah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha..lagu perempuan yg perasan laki tu nak kat dia tu eh? Salah satunya la. Tp ni lagu ni kata penyanyinya educated tp wat lagu tak educated.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Catatan Seorang Siti 2011. Powered by Blogger.