Ombak tak akan berhenti menghempas pantai selagi ada angin yang tak pernah berhenti menghembus.

Friday, September 14, 2012

2012-Cerita 128-Selamat Pengantin Lama



Kek sempena anniversary katanya. Ya. Tanggal 9 September yang lalu maka genaplah 13 tahun usia perkahwinan saya dan suami.

So buat cotton soft Japanese cheesecake. Sedap tau! Dah beberapa kali dah buat cheesecake ni. Memang disukai ramai terutama lelaki-lelaki di rumah saya ini.

Kek comot kemain. Sememeh tak tau hala. Main belasah je siram chocolate ganache tu. Susunan strawberi pun senget-senget. Nak cepat punya pasal.

Oi...dah 13 tahun rupanya jadi isteri orang. Rasa macam baru je lagi nikah. Heh!
Published with Blogger-droid v2.0.6

4 comments:

  1. selamat ulang tahun ti.
    moga makin bahagia.

    aku sambut 30hb nih.
    kita kawen bulan yg sama juga rupanya.
    cuma.
    aku baru ke-11.

    ko kenapa pulak cepat nho kawen nih..?

    hehe.



    .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Time kasih tas. Aku doakan ko pon bahagia hingga hujung nyawa.

      Nak buat mcm mana tas. Gatal dah takleh dibendung. Kenalah kawin cecepat. Haha..

      Delete
  2. hepi eniberseri kak.. moga makin berseri2.. :)

    nak skit kek..

    ReplyDelete
  3. Time kasih achik. Kek dah abis. Senang je tau nak buat kek ni. Sebelum try punyalah rasa mcm susah tp lps dah siap br rasa la...senang je rupanya. Teringin nak buat rainbow kek mcm achik buat hr tu.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Catatan Seorang Siti 2011. Powered by Blogger.