Ombak tak akan berhenti menghempas pantai selagi ada angin yang tak pernah berhenti menghembus.

Tuesday, September 25, 2012

2012-Cerita 130-Oh My...

2 hari lepas saya tengok suami saya khusyuk beno mengadap laptop. Sekejap dia gelak kok-kik-kok-kik, sekejap lagi dia senyum-senyum. Apa bendalah yang ditengokkannya, macam kelakar sangat sampai saya teringin nak join sekali. Tapi bila saya nak tengok laptop dia tak bagi siap alihkan laptop tu. Tapi last-last buleh tengok jugak.

Ceh! Dia tengah duk baca blog saya. Hampeh betul. Malu saya! Maknanya dia dah jumpa butang untuk older entries. (Dia tak familiar dengan blog). Dulu dia pernah tanya apesal ada satu entry je kat blog. Yang lain mana?

Fuhh! Bahayer..bahayer. Ni yang buat saya maleh nak update ni. Karang aku tulis benda merepek kena pulak sedas dengan dia. Huhu...
:
:
:
P/s: Hai abang! (lambai tangan gaya ratu)
Published with Blogger-droid v2.0.6

8 comments:

  1. heheheh....okla tu sekurangnya kalu terasa ada luahan hati leh tulis kat dalam ni...biar cik abg baca

    ReplyDelete

  2. aku nk lambai gak bulih..?

    kahkah.



    .

    ReplyDelete
  3. idah, haha..kan..tp tak sampai hati la pulok...

    ReplyDelete
  4. tas, bulih.... alang2 tu bulihlah ucap happy birthday sekali. hari ni birthday dia. hehe..

    ReplyDelete
  5. tapi rasanya dia tahu dok klik butang komen ni?

    HAHA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalu panda pun dia dok akan tinggal komen dia keri. Bahang dpn2 selalu. Hahaha..

      Delete
  6. hai abang iwan!!!

    kalau abang iwan comment lebih2 gamaknya kakti ugut letak gambo dia besar2? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keke..setakat ni dia takdok komen apa2 lg. Kalu ada ambe mogok lapo. Bkn i yg lapo ye. Dia. I cuti masok ah. Hehehe..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Catatan Seorang Siti 2011. Powered by Blogger.