Ombak tak akan berhenti menghempas pantai selagi ada angin yang tak pernah berhenti menghembus.

Monday, March 11, 2013

2013-Baru Seronok..

Hujung minggu semalam tak ke mana. Ada tu ada, tapi cuma ke kedai Speedmart 99 dekat dengan rumah beli barang dapo.
Dah tak ke mana tu kita layan movie la. CZ12. Best oi layan. Full of action. Jackie Chan ni mana entah datang tenaga dia buat stunt action segala. Memang dari dulu suka tengok movie yang dia berlakon. Project A tu entah berapa kali aku ulang tengok.



Katanya CZ12 ni mungkin filem dia yang terakhir. Mungkin dah penat dah kot. Dah tua kan dia. Apa taknya semua stunt dia yang buat! Minggu lepas tengok dia dalam Running Man tu nampak sangat dah ketuaan dia.
CZ12 ni penggambarannya di Russia. Ceritanya si JC ni kena dapatkan balik kepala patung 12 chinese zodiac  kepada negara China. Dalam pada nak dapatkan patung-patung tu banyaklah halangan yang berlaku. Tapi last-last selamat la semua patung tu dipulangkan kepada China. Tak tau la betul ke dak jalan ceritanya gitu tapi itulah dia pemahaman aku.
Yang lagi menambahkan ke'best'an movie ni ialah sebab Kwon Sang-woo pun berlakon dalam ini cerita. Dia jadi pembantu JC. See, aku tak minat sangat tengok cerita action ni tapi sebab 2 manusia ini yang berlakon, maka aku layan. Hahaha..dasar kan??
Tapi jalan cerita dia memang best. Tak rugi to spend some time to watch this movie. Lepas ni tunggu Rock Oo pulak keluar astrofirst. Gua peminat Slash Mat Tapah ok!

3 comments:

  1. aku ingat nk tgk rock oo tu kt wayang tp mcm malas la pulak....


    .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku takleh nak pi tgk wayang. Maka tunggu je la dah msk astrofirst nanti.

      Delete
  2. tgk la hidney. yg kali ni best. cliche pon aku suke tgk. kakaka..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Catatan Seorang Siti 2011. Powered by Blogger.