Ombak tak akan berhenti menghempas pantai selagi ada angin yang tak pernah berhenti menghembus.

Friday, August 2, 2013

2013-Sudah Di Penghujung

Ramadhan berlalu dengan cepat sekali. Berbaki tak sampai seminggu. Dan hari ini Jumaat terakhir dalam bulan Ramadhan untuk tahun ini.

Alhamdulillah. Dah tak huru-hara sangat dah. Tempahan langsir dah selesai. Dress untuk anak sedara pun dah siap semalam. Hari ni cadangnya nak gentel kuih raya, nak buatkan untuk mak mertua, memandangkan esok last balik umah mertua sebelum hari raya. Tapi apa jenis kuih yang nak digentel pun tak tau lagi. Nak selesaikan tempahan murtabak dulu baru fikir nak buat kuih apa.

Tahun ni memang tenang je sambut puasa. Takde rasa nak belanja itu belanja ini. Apa yang ada je la. Sebut pasal raya ni baru teringat nak alter baju raya tahun sudah. Nak kecikkan sikit pesaknya. Tahun ni takde sedondon rondon de. Baju saya warna hijau, suami mungkin putih. Naqib lak warna biru.

Tersuka pulak dengan dress anak sedara saya si Dhia Nur Ain tu. Corak polkadot. Saya jahitkan 2 lai atas permintaan mamanya. Kalau ada anak perempuan kan best. Huhu..

6 comments:

  1. kan... kalau la ada anak pompuan ti.. huhu.
    tahun ni aku pun kaler hijau.

    dan.

    aku raya awal seminggu tahun ni ti.

    kah2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan..
      Aku sedondon ngan ko lah raya ni ye. Adoi..dahlah posa lewat, ni raya awal pulok. Jenuh ganti posa. Haha

      Delete
    2. tu la ti.
      ketulahan tahun lepas tak habis lagi la.
      tuhan marah.

      kah2.

      satu dua hari ni aku teringat ko ti.
      pesal ntah..



      .

      Delete
    3. Ko tau tak, aku ada mimpikan ko 2,3 hr lps. Apakah?

      Delete
  2. Hari ni kita last day keje.

    Malam ni balik Tranung!

    Yeay!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awal teh blk yiyis oi..blk nok wat dodol dgn bako lemang ke?krm slm utk semua warga kerengga island ye.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Catatan Seorang Siti 2011. Powered by Blogger.