Ombak tak akan berhenti menghempas pantai selagi ada angin yang tak pernah berhenti menghembus.

Saturday, April 14, 2012

2012-Cerita 65-Goyang Kaki

3,4 hari ni asyik emo je. Bengis manjang. Pantang ada yang buat silap sikit memang kena kaw-kaw la. Macam puting beliung, ala-ala tsunami gitu tahap keganasannya. Sian dengan mangsa-mangsa itu. Paham-paham je lah siapa mangsanya ye. Ada 2 orang je manusia yang tinggal serumah dengan saya.


Petang semalam siap gi spital lagi. Kasi tampal plaster kat hati yang teruk bagai dilanda ombak tsunami ini. Huhu..

Takdelah.. Semalam gi spital melawat si dak Aimi, anak cikmila adik ipar saya tu. Masuk spital pasal berak-berak, muntah-muntah. Wah! Drama je lebih aku nih!


Tapi hari ni bangun dengan wajah ceria. Ditambah pulak hari ni Naqib terlebih rajin. Ngemas rumah itu budak hari ni. So mak goyang kaki. Tadi dia siap marah-marah bila saya terpenyekkan throw cushion yang dia susun atas sofa. Sentaphatimaknak...


Harini bertambah-tambah lagi ceria sebab petang ni ada orang nak belanja makan steamboat. Uh..seronoks(plural sebab banyak punya seronok).


Published with Blogger-droid v2.0.4

7 comments:

  1. aku ceria2 manja je beb.
    tak de org nk belanja nih...?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seronok dan ceria pasal bkn selalu org belanje ni. Adik ipar aku belanje sempena birthday anak dia. Ni hadiah pon tak pi cari lg.

      Delete
  2. Terlebih makan kang tsunami dalam perut pulak jadinya. Heheheheeeee...

    Ayah tengah masok. Kekgi dia bawok mari dumoh saye. Yippie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohh no!! Nak jugak kerabu kaki ayam..
      awak masak ape? Ke bung rezal yg masak?
      Takat mana sgtlah boleh mkn pon dik oi..tp alang2 org belanja ni kita pulun je lah.

      Eh minggu dpn buat kat rumah saya la pulak. Ckp kat uncle wan tau! Tp tak kpnfem lg. Kalo jd saya bgtau.

      Delete
    2. Saye dok masok. Tengah rehat sbb semalam dok tido. Alkisahnya anak dara saye tu lawan mata, kul 10 baru tido. Kes mende dahulaaa...
      Bung rezal keje ye harini, harap maklum. Jadi saye kemas (?!) rumah mana yang patut, dengan barang Amna bersepah. Huhuhuuuu...

      Yeke? Masok banyok eh. Nok gi gokkkk...

      Delete
    3. Sayam, nanti i konfemkan blk eh. Eh tp ayah awak bkn gi hongkong ke minggu dpn?

      Delete
    4. A'ah, ayah pegi hong kong next Saturday.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Catatan Seorang Siti 2011. Powered by Blogger.