Ombak tak akan berhenti menghempas pantai selagi ada angin yang tak pernah berhenti menghembus.

Sunday, January 29, 2012

2012-Cerita 21-Berminat?

*Ini adalah sticky post. Sila kelebet 'older post' untuk n3 terbaru.


Uols, kalau iols menjual, uols sanggup membeli tak?
.
.
.
.
.
.
Sebebenonya saya mau jual novel sekehen. Ini adalah antara novel yang ada dalam simpanan saya yang dah tak mampu saya simpan kerana tempat yang terhad. Untuk setakat ini, 10 buah novel ini saya dahulukan. Sayang nak jual, tapi terpaksa.




Inilah senarai novel tersebut beserta harganya:


1. Namaku Bedah (Ikmal Shah-PTS-2011)-RM10*novel anak-anak sekolah
2. Warkah Cinta Berbau Syurga (A.Ubaidillah Alias-PTS-2008)-RM16


3. Selagi Ada Dia (Aisya Sofea-Alaf 21-2008)-RM12
4. Cinta Mekar Di Hati (Rose Harissa-Alaf 21-2007)-RM12


5. Cinta Antara Kita (Nur Hidayah-Karna Dya-2010)-RM12
6. Kasih Yang Tak Pasti (7 Koleksi novel pendek Izza Aripin-karna Dya-2009)-RM10


7. Selagi Bintang masih Di Langit (Zaryl Amzari-PTS Fortuna-2008)-RM17
8. Pelangi Di Ufuk Senja (Ayuni Melza-CESB-2008)-RM18


9. Inang Sari (Sabariah Araur-CESB-1997)-RM10
10. Dan..Mimpi Pun Berguguran (Liana Afiera Malik-CESB-1998)-RM10sold


So, tengok-tengoklah. Kot-kot ada yang berkenan di hati.
Kalau berminat boleh email saya ke: cutestuff4you@yahoo.com
Sila sertakan nama, alamat penghantaran dan  nombor telefon.
Oh yes! Sila beritahu cara penghantarannya sama ada melalui pos biasa atau pos laju.
Sekian.

p/s: Ada sesiapa yang berminat untuk mendapatkan resipi  100 jenis kuih-muih tempatan? Beritahu saya melalui email dan saya akan emailkan kepada korang. Percuma je.....

13 comments:

  1. kikiki... jeng tengok ke tajuk.... :P

    ReplyDelete
  2. jeng dok jeng...tajuk mesti jiwang. tgk novel yg diangkat jd filem tu. tajuk meneleh-neleh. berlari2 org gi tgk panggung. kikiki...

    ReplyDelete
  3. aiyok... novel chentaaaa...

    ai tak minat sangat novel chenta melayu ni. kecuali satu cerita dulu kat rumah kak ti tu, Anom Suraya. Yang tu kelakar. tapi ending sedih wuhuhuhu~

    ReplyDelete
  4. @nihadriz
    ya. anum suraya memang best. beli masa kak ti ting.2 kot. mmg tak puas hati baca. rasa mcm nak ada sambungannya. novel 9 dan 10 tu pun best.

    saya suka baca novel penyiasatan tp tak byk di pasaran. kalo ade pon, mahal lo. tak mampu milik..

    novel anda (me and mr darcy) nanti saya bg time visit awak time pantang ok....

    ReplyDelete
  5. @Siti

    takpe, take ur time. cerita tu kalo baca mcm tak menarik sangat. huhu~ agak kecewa membacanya. lagi best baca chick-flick mcm shopaholic series tu heehh~ light reading katanya. kalo nak heavy reading kena baca john grisham :P

    ReplyDelete
  6. hihi..i langkau2 je baca cite tu. masa sekolah rendah dulu saya curi2 baca buku cite mills & boon hok teh. kikiki...sbb saya curious bakpe teh mesti balut buku cite tu. rupe2nya cerita org dewasa. huhuhu...

    ReplyDelete
  7. @Siti

    dok pernoh lg baca buku mills n boons. leni takdok masa nok baca buku. keje belanar heheh~

    ReplyDelete
  8. ti... buku aku atas rak kat umah nih ntah bila la aku nk baca.
    ko nk baca..?

    hehe.


    .

    ReplyDelete
  9. @tasekM
    samalah mcm aku. byk lg yg tak baca. ni yg terpaksa jual mana2 yg patut sbb dah tak muat rak. nak baca pun kena ada mood.

    ReplyDelete
  10. wah novel sygnyer....

    tp skg xde masa nak membaca
    tp kalu yg resepi tu ok kut..boleh try...

    ReplyDelete
  11. ok. idah bg email nanti kak anto resipi tu.

    ReplyDelete
  12. akak ni email

    mamamuiz1903@yahoo.com...
    time kasih kak

    ReplyDelete
  13. @cik dah faridah
    idah, kak dah antar. dah terima ke belum?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Catatan Seorang Siti 2011. Powered by Blogger.