Ombak tak akan berhenti menghempas pantai selagi ada angin yang tak pernah berhenti menghembus.

Monday, February 25, 2013

2013-Keretapi Sarong


Sapa ada yang ikut program Keretapi Sarong ini? Aku baru tahu pasal Keretapi Sarong ni bila tengok gambar adik aku di twitter kelmarin. Macam best jek.



Ini sebahagian gambar yang diambil dari facebook dan twitter adikku. Adikku yang berbaju melayu itu ya.



Ha....ko mampu naik tren  pakai singlet dengan kain sambil bawak bledi berisi syampu dan berus gigi? 
Pakai bedak sejuk lagi.....
Ini lak gambar ambik dari page Random Alphabets(penganjur).





*Nak tengok gambar lain, sila search kat Internetlah ya.


Tahun depan kalau ada lagi jom le kita join!!

2 comments:

  1. ko join la ti.
    lps tu ambik gambor aku nk tgk.

    hehe.

    .

    ReplyDelete
    Replies
    1. takkan aku sorang je join, jomlah kite kumpul ramai2 set belia veteran mcm kita ni. ko, aku, kak LW, tijah. hahaha...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Catatan Seorang Siti 2011. Powered by Blogger.