Ombak tak akan berhenti menghempas pantai selagi ada angin yang tak pernah berhenti menghembus.

Thursday, March 15, 2012

2012-Cerita 49-Terima Kasih

Saya nak ucapkan terima kasih kepada keluarga, kawan-kawan yang banyak memberi semangat kepada saya ketika mendapat berita tidak gembira tempoh hari. Facebook, emel saya tiba-tiba jadi meriah dengan  ucapan-ucapan dan kata-kata semangat dari kawan-kawan semua.  

Ada antaranya yang tidak saya kenali tapi sudi meluangkan waktu menulis emel kepada saya dengan memberikan ucapan yang sangat positif macam dah kenal lama. Terharu rasanya.

Saya mintak maaf kalau ada yang tak berbalas. Tak tahu nak ucap macam mana. Terima kasih saja rasa macam tak cukup. 


4 comments:

  1. Replies
    1. Takleh tido la tas. Pkl 5 td br tlelap. Japgi ni tumbang la aku. Penin..penin..

      Delete
  2. hi dear.. jgn bimbang. kawan2 akan sentiasa ada buat kamu.

    love,
    wati

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Catatan Seorang Siti 2011. Powered by Blogger.