Ombak tak akan berhenti menghempas pantai selagi ada angin yang tak pernah berhenti menghembus.

Wednesday, February 15, 2012

2012-Cerita 30-Saya Ok!

Alhamdulillah. Saya dah ok sikit hari ni. Tak adalah rasa nak nangis ke apa. Tak adalah rasa teringat-ingat kat Naqib sangat. Dia pun ke sekolah macam biasa. Cuma semalam dah berjumpa dengan guru kelas dia. Terangkan apa yang dia lalui sekarang. Alhamdulillah. Sejak awal-awal lagi guru-guru di sekolah memberikan kerjasama yang sangat baik bagi membantu Naqib. Terima kasih yang tak terhingga buat guru-guru yang banyak memberi motivasi kepada kami.

Gitu juga dengan keluarga, sedara-mara, kawan-kawan yang banyak hantar mesej kata-kata semangat kepada kami. Itulah yang saya benar-benar perlukan sekarang!

Insyaallah ayah mak saya sampai petang ni dari Johor. Diorang di Johor berubat makcik dan mak saya. Biasalah kan orang tua sakit itu, sakit ini. Kebetulan berubat tu ayah saya ada bertanya pada singseh tu sama ada boleh tak dia ubatkan Naqib sekali? Ayah adalah cerita lebih kurang pada singseh tu dan dia kata dia boleh tolong usahakan. Maka, esok kitorang akan ke Johor 4,5 hari untuk berubat.

.

2 comments:

  1. buat masa ni naqib boleh berjalan elok ye ti...
    tak pe.
    usahakan utk berubat.
    selebihnya kita berserah.

    aku.
    asal lepas solat.
    doakan ko ti.
    moga ko tabah.
    moga naqib sembuh.

    aku pulak yg sedih lebih2 ti..
    pesal ntah.



    .

    ReplyDelete
  2. tas, naqib boleh jalan. cuma time naik turun tangga problem sikit. ototnya jadi tua sebelum usia. mcm org tualah tak larat nak turun naik tangga.

    doktor pernah kata jgn buang masa utk berubat2 ni sbb mmg takde cure katanya tp takkan nak buat bodoh je kan. kdg2 kita tak tahu kepakaran org lain kan? cuba jelah. tp yg penting apa2 pon mintak tolong dgn Allah yg utama.

    tq tas sbb sudi doakan utk kitorang. aku tahu ko faham perasaan aku kan?

    jgnlah sedih2. kalo ko sedih apa lg aku. ko kasi aku up sikit tau!
    :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Catatan Seorang Siti 2011. Powered by Blogger.