Ombak tak akan berhenti menghempas pantai selagi ada angin yang tak pernah berhenti menghembus.

Wednesday, February 29, 2012

2012-Cerita 41-Edisi Iklan

Ni nak promot bisnes kawan saya. Dia dah lama berjual-jualan tapi baru buat blog.
Macam-macam yang dijual (t-shirt muslimah, pinggan-mangkuk, cadar dan lain-lain..)
Saya sendiri dah beberapa kali beli t-shirt muslimah dengan Zah ni. Saya suka sebab kainnya sejuk dan tak ikut bentuk badan (longgar)[setengahnya kata jual baju muslimah tapi ketat gelemat. Entah celah mana muslimahnya!!??].

Antara t-shirt muslimah yang saya beli dari kedai online Zah.



T-shirt ni yang terbaru saya beli. Baru terima tengahari tadi.

Zah ni bagusnya sebab bila terima pesanan dari customer dia terus proceed. Once kita bayar dia terus hantar. Buktinya saya baru je buat pembayaran, dia terus hantar petang semalam, hari ni dah sampai.


Apa-apa hal, boleh jenguk blog dia di:

http://azizah-online.blogspot.com/

3 comments:

  1. susah nak cari baju longgar..huhu kusedar diri badan sudah berisi...
    kdg beli pakai skali jerk..

    ReplyDelete
  2. tulah idah. kalo beli baju mesti pastu nyesal. mmg payah lening nak cari baju ikut selesa kita. Baju lening jenis sendat2 ikut badan.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Catatan Seorang Siti 2011. Powered by Blogger.